Türkiye Cumhuriyeti

Bangkok Büyükelçiliği

Büyükelçilik Duyurusu

Duyuru – Yeminli Tercüman Başvuruları , 12.02.2015

Vatandaşlarımıza sunulan hizmetlerin daha da iyileştirilmesini teminen, mevcut yeminli tercüman sayımızın arttırılması öngörülmektedir. Bu çerçevede, İngilizce-Türkçe/Türkçe-İngilizce ve Tayca-İngilizce/İngilizce Tayca dillerinde yeminli tercüman yapacak adaylar için Büyükelçiliğimiz Konsolosluk Şubesinde yazılı bir sınav yapılması planlanmaktadır.

İlk aşamada aşağıda kayıtlı belgelerin örneklerinin Büyükelçiliğimiz e-posta adresine (embassy.bangkok@mfa.gov.tr) başvuru dilekçesi ile birlikte gönderilmesi yeterli olacaktır.

 -Tercümanlık yapılacak yabancı lisanda eğitim veren bir yüksek okul, üniversite veya filoloji ve tercümanlık/mütercimlik bölümlerinin birisinden veya liseden sonra devam edilen bir lisan enstitüsünden mezun olmak ve bu okullardan alınan diplomaların ve sertifikaların aslı ve örneği,

 -Ayrıntılı özgeçmiş,

 -Başvuru dilekçesi

 -Pasaport, kimlik

 İşbu duyurumuz kapsamında yapılacak yeminli tercümanlık başvuru süresi 27 Şubat 2015 tarihinde sona erecek olup, başvuruların incelenmesini müteakip başvuruları kabul edilen adaylara yazılı sınav tarihi ayrıca bildirilecektir.

             Saygıyla duyurulur.